keskiviikko 8. elokuuta 2012

Enää 6 päivää

Enää kuusi päivää lähtöön. Hieman jo hermostuttaa, kyseessä on kuitenkin kuuden kuukauden reissu. Reilu vuosi sitten palasin Lontoosta, jossa viivyin yhdeksän kuukautta. Kävin kuitenkin välillä Suomessa. Nyt on tarkoitus viettää uudella mantereella koko tuo puoli vuotta. 

Anna Pavlova, ballerina on her way


Pakkaamista en ole aloittanutkaan, kuitenkin olen miettinyt sitä suht paljon. Olen kuullut, että Nykkiin pitäisi lähteä tyhjällä matkalaukulla. Se tietäisi kuitenkin sitä, että joutuisin jättämään ihanan karderoobini kotiin, nyyh. Toisaalta budjettini on tiukka, joten jo käytössä koeteltuja tamineita on otettava mukaan. Jotain on siis otettava mukaan, mutta mitä? Otan melko varmasti ainakin ihanan mustan parkani (takki), joka menee niin kylmällä kuin todella kylmällä säällä. Korkkareita kahdet, yhdet mustat ja yhdet nudet, varvastossut, ja kahdet balleriinat, joo ja lenkkarit. Apua, onko näitä jo liikaa? Pari mekkoa, farkut ja mustat suorat housut. Yläosia. Mitä mieltä olette? Kaikki vinkit pakkaamisen suhteen ovat tervetulleita!

4 kommenttia:

  1. Ennenkuin ehdin lukemaan kaikkia tekstejäsi mistä ehkä löytyykin vastaus, menitkö New Yorkiin töihin vai lomailemaan? Olen itse aina haaveillut siitä mitä sinä juuri nyt teet, olen äärimmäisen kiinnostunut kaikista vinkeistä ja ihanaa kun löysin blogisi :)

    VastaaPoista
  2. Moi Nina,
    Olen täällä tekemässä töitä, ja "haistelemassa ilmaa". En tee kuitenkaan töitä millekään Amerikkalaiselle yritykselle, vaan ihan omia töitä. Olen matkassa J1-viisumilla. Kysele ihmeessä:)

    VastaaPoista
  3. Okei, tosi kiva :) ehkä minäkin joku päivä sitten keksin sen keinon miten siellä voisi tehdä töitä ja asustaa hetkisen. Olen noin 8 kertaa käynyt Nycissä ja osa sydämestä jäi reissun päälle :) Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  4. Niina, aivan varmasti jotain ilmaantuu jossain vaiheessa:) Kivaa viikkoa sinne!

    VastaaPoista